Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Обсуждение вооружений и техники авиации
Ответить
Banned

Максимус
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 852
Зарегистрирован: 03 дек 2017
Поблагодарили: 2279 раз
Карма: +3/-13
Забанен: Бессрочно

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Максимус » 09 янв 2019, 13:30

Sanek писал(а):
09 янв 2019, 13:20
Предлагаю радикальный вариант!
Для этого нужны соответствующие технологии и статус ядерной державы.Просрано и первое и втрое.
Остается только
Изображение
Аффтар благодарит алфавит за любезно предоставленные буквы.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Lumen
Полковник
Полковник
Сообщения: 6650
Зарегистрирован: 03 дек 2016
Поблагодарили: 34195 раз
Карма: +8/-0

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Lumen » 09 янв 2019, 14:40

Sanek писал(а):
09 янв 2019, 13:20
пикирование 90 градусов 2 км. и выход.... это конечно сильно!
Почему? Крылья отдельно, фюзеляж отдельно :rofl:
За это сообщение автора Lumen поблагодарили (всего 5):
Sanekиван777444333Профайлер2016WarisdeathРост76
Рейтинг: 41.67%
Кораблю безопасней в порту, но он не для этого строился.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост


Аватара пользователя

Автор темы
Профайлер2016
Генерал-майор
Генерал-майор
Сообщения: 10824
Зарегистрирован: 05 дек 2016
Поблагодарили: 37131 раз
Карма: +19/-5

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Профайлер2016 » 09 янв 2019, 18:05

dnepr7 писал(а):
09 янв 2019, 13:11
Чем больше калибр бомбы - тем меньше ее сносит боковым ветром. АН-26 бомба на внешней подвеске на 7000 заходит в пикирование 90 градусов над целью - на 5000 сбрасываем бомбы выходим из пике и улетаем домой. ПЗРК и ЗУ-23-2 бесполезны.

Англичане во время 2 мировой применяли так называемые "сейсмические бомбы" весом 10 тонн

Сейсмическая бомба

Мы можем такие сбрасывать с ИЛ-76.

При СССР серийно выпускались бомбы калибром 9000 кг (9 тонн) ФАБ-9000-М54

Для компенсации низкой точности можно применять кассетные бомбы
Еб...ться можно ((((((( :ck:

Чем дальше в лес - тем больше дров !!! С ума сойти ((((((
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 4):
SanekWarisdeathиван777444333Рост76
Рейтинг: 33.33%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Автор темы
Профайлер2016
Генерал-майор
Генерал-майор
Сообщения: 10824
Зарегистрирован: 05 дек 2016
Поблагодарили: 37131 раз
Карма: +19/-5

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Профайлер2016 » 09 янв 2019, 18:31

44018 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Ukraine - Air Force 57
Fairford - (EGVA / FFD)
Sukhoi Su-27 Flanker cn 36911031411
UK, Июль 22, 1996
foto - Torsten Maiwald
Самолет на котором украинский летчик полковник Н.Л. Коваль на авиашоу "Аир Татту - 96" в Британском Файерфорде завоевал авиационный титул "Король неба".
44019 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
ЗІРКОВЕ СОЛО ПОЛКОВНИКА КОВАЛЯ
Всього 420 секунд знадобилося полковнику Збройних Сил України Миколі Ковалю, аби вибороти титул «Короля неба» — найпрестижніший серед військових льотчиків перехідний приз за пілотаж бойового літака

Літак на якусь мить застиг на початку злітно-посадкової смуги і, витнувши майже невидимий факел полум’я, розпочав розбіг. Секунди стрімкого руху по гладенькому бетоні аеродрому — і винищувач у небі. Льотчик зафіксував поглядом показники приладів, впевнено вибрав ручку керування. Все як завжди. Не перший раз пілот підіймав у небесну блакить літак. Кожен рух вивірений до автоматизму, а тому він міг оглянутися, роздивитися, що діялося навколо. Адже це — небо Америки. В кабіні винищувача — в недавньому минулому український офіцер. У цьому чужому небі він підіймав літак вперше...

...Зима 1951 року видалася сніжною. На початку грудня мама майбутнього аса, Валентина Олександрівна, вирішила перед різдвяними святами провідати рідних — батьків і свекруху, які жили на віддаленому хуторі. Поїхала сама, як думала, на кілька днів. Чоловік, Леонід Федорович, в цей час працював на Здолбунівському цементно-шиферному комбінаті, відомому своєю продукцією на всю Україну. «План горів», його з роботи не відпустили. Тому Валентина Олександрівна поїхала одна. І треба ж так статися, лишень вона ступила на поріг батьківської оселі — зірвалася хурделиця. День мело, другий, третій... Не те що в Квасилів, додому їхати — за поріг не вийти. І все б нічого, бо сніг для селянина — врожай у полі, та у майбутньої матері почалися пологи. Син просився на білий світ. Хурделиця мела все сильніше. Яка лікарня? — За дверима подвір’я не видно. Навіть за лікарем, фельдшером сільським, нікого не посилали — пропаде людина в сніговій заметілі.

Три жінки — все жіноче населення хутірця — допомагали дитині з’явитися на світ божий. Не вченими книгами керувалися, на власний досвід та народні перекази про акушерську справу покладалися. Матір заспокоювали: «Знай, що в зимовий мороз і сніг не прості люди народжуються — богатирі. Бог за такими дітьми дивиться і нагороджує їх козацьким здоров’ям».

Тільки через два тижні заспокоїлася хурделиця, перестали гнутися до землі дерева. Заспішив в дорогу дід: онука треба швиденько, поки знову не завіяло, хрестити в церкві, а потім в сільраді записати. І на другий день нового 1952 року винесли хлопчика з хати.

Ще не одна життєва віха полковника Миколи Коваля позначена цим безіменним хутірцем. Адже саме тут почався шлях українського аса у небо.

Будь-яка справа, велика чи мала, будь-яка доля починається з мрії, з перших дитячих вражень. Микола Коваль з юності марив одним — літати. Свій перший у житті літак він побачив у небі над оцим хутірцем. Кожне літо хлопчик, як і, напевно, половина його однолітків, жив у бабусь. Вони доручали йому пасти домашню живність. Хлопчина роздивлявся навкруги, думав про своє, потаємне. Наступної осені вже до школи пора йти. Раптом спокійний спів жайворонків перебив незнайомий звук. Він наростав, дужчав і перетворився на гуркіт. Ось у небі з’явився велетенський птах, промайнув перед очима. Як і раніше, співали в небі жайворонки, скубали травичку гусенята, вітерець шелестів листям дерев. Але щось все-таки змінилося. Миколка вже знав: він вирішив свою подальшу долю і ніколи не зрадить дитячій мрії.

У 1984 році командир ескадрильї МіГ-23МЛД майор Коваль підняв літак і повів підлеглих на південь. У біографії «афганців» час перебування «за річкою» рахується не роками. Кожен скаже, скільки днів надавав інтернаціональну допомогу, назве точну дату перетину кордону «туди» і «звідти». Микола Коваль допомагав афганському народові «будувати світле майбутнє» 732 дні. За цей час здійснив 948 бойових вильотів, провів у небі більше 1500 годин. А ще — чотири бойових ордени на парадному кітелі і нереалізоване подання на присвоєння звання Героя Радянського Союзу. Мабуть, десь у черговому кабінеті «начальник» вирішив: живий повернувся з пекла — радій, цілий — ось тобі найвища нагорода.

Перший рік служби в Афганістані завершився призначенням на посаду старшого льотчика-інспектора відділу бойової підготовки ВПС 40-ї армії. Посада штабна, але Микола Коваль використовував її своєрідно. Бойові завдання вибирав собі сам. На літаку-розвіднику Су-17 літав фотографувати «гнізда» душманів. На Ан-26 доставляв вантажі у розкидані по всьому Афганістані гарнізони. На МІ-8МТ з пошуково-рятувальною групою на борту шукав підбиті в горах літаки і вертольоти, рятував льотчиків і борттехніків, які потрапили в біду, на Су-25 штурмував ворожі укріплення.

Льотчик ще раз глянув назад. Спарка летіла поруч. Стандартний розворот у парі, прохід над злітно-посадковою смугою на висоті 100 метрів, знову розворот, віраж над тією ж ЗПС і розпуск. Напарник заводить спарку на посадку. Тепер його, льотчика-снайпера, соло. Гірка, поворот на гірці, пікірування до висоти 100 метрів і одразу — стрімкий набір висоти з тим, щоб у найвищій точці МіГ-29 виконав ту фігуру, яка вражає всіх іноземців, — «дзвін». І пілот виконує її. Спокійно, чітко, впевнено. На якусь невловиму мить літак «завмирає» в просторі. Швидкість — 0 км/год. А потім новий каскад фігур. Нехай спробують американці і канадці на своїх, теж, безперечно, непоганих літаках, виконати більшість цих фігур так само красиво, видовищно для простих глядачів, не втаємничених у галузі аеродинаміки! Зась! Я, український льотчик, показав їм, як потрібно літати, коли хочеш носити звання аса.

Аеродром Добрянка навчального авіаційного полку Чернігівського вищого військового авіаційного училища льотчиків став першим, над яким підіймав у небо свій літак майбутній ас. Здавалося б, хіба можна запам’ятати той виліт у кабіні навчального L-39, коли за плечима — багато-багато зльотів і посадок. І серед них — такі, що за інших обставин могли стати останніми. Як кожен пам’ятає свою першу вчительку, перше кохання, так пам’ятає визнаний світовий майстер найскладнішого пілотажу свій перший виліт у небо. — «Перший раз вів «елку», наче на возі їхав. Але... Захвату не було меж. Емоції — через край». Однак і тут проявився характер майбутнього пілотажника. Самостійно в небо піднявся одним із перших у взводі.

...Перший самостійний. Вже не сидить у кабіні позаду льотчик-інструктор. В усьому потрібно покладатися лише на себе. Із землі можуть допомогти лише порадою. Але всі рішення в польоті курсант вже має приймати самостійно, покладаючись лише на власні відчуття. І відповідати за них має сам. На це здатні далеко не всі. Через це і відраховують з льотних училищ навіть відмінників теоретичної підготовки, переводять «на землю».

Перші півгодини самостійного польоту курсант Микола Коваль відлітав без зауважень. Чітко приземлив L-39, зарулив на стоянку, заглушив двигун. Радість переповнювала серце, дуже хотілося з ким-небудь поділитися цим відчуттям. Швидко відкрив ліхтар кабіни, спустився на землю. Поблизу узвишшя керівника польотів помітив групу людей. Підійшовши, серед льотчиків, інструкторів і техніків побачив людей в цивільному. Поруч із командиром ескадрильї підполковником Валерієм Ємельянчиком стояли ...мати і батько. Так вже доля розпорядилася, що саме вони стали свідками його першого самостійного вильоту.

Випускні іспити ніколи і ні для кого не були формальністю. Під кінець четвертого курсу курсант Микола Коваль вже освоїв пілотування не тільки навчального L-39, але й перенавчився на профільний тип літака — винищувач МіГ- 21. Спочатку, на 3 курсі, це був МіГ-21Ф, а на четвертому — МіГ-21ПФ.

Перше випробування державних екзаменів — контрольний політ з інструктором і перша відмінна оцінка навпроти Миколиного прізвища у заліковій відомості. Потім — наступна і, нарешті, самостійний політ з посадкою на ґрунтову ЗПС. За випускниками стежать досвідчені льотчики стройових частин: комески, командири полків. Від їхніх прискіпливих поглядів не сховається жодний недолік. А очолює державну екзаменаційну комісію уславлений льотчик-винищувач Великої Вітчизняної війни, тричі Герой Радянського Союзу маршал авіації Іван Кожедуб. На іспитах він не був «весільним генералом», адже і після Другої світової війни відзначився як один із перших авіаційних командирів, які керували боями реактивних винищувачів. Уважно стежив визнаний ас за польотами кожного курсанта. З-поміж інших виділив Миколу Коваля. Вже в той час досвідчений майстер повітряного бою бачив перед випускником зоряне майбутнє і був впевнений, що відмінної оцінки для нього замало. Ось тоді, на випускних іспитах, і з’явилась фотокартка, на якій поруч із випускником Миколою Ковалем — тричі Герой Радянського Союзу Іван Кожедуб, з пам’ятним написом, якому судилося стати девізом на все життя: «Летчику Ковалю от летчика Кожедуба стань первым среди нас, равным перед небом».

Все життя прагне виконати це побажання визнаний повітряний боєць Микола Коваль. Пілотажем він почав займатися через три роки після закінчення училища. У 1976, коли проходив службу на посаді командира ланки в одному з авіаполків Північної групи військ, визначив, що пілотажна майстерність військовому льотчику потрібна не як самоціль, заради самого себе. Бойовий льотчик — не спортсмен, який виконує фігури вищого і складного пілотажу, аби похизуватися перед глядачами й колегами. Здивував супротивника небаченим «трюком», виконав елемент, якого той не передбачав, виграв мить для удару на випередження, вийшов із зони ураження, значить — залишився живий. В бою ціна пілотажу найвища — врятоване життя.

Здобуття Україною незалежності льотчик-інспектор 5-ї повітряної армії зустрів вже визнаним льотчиком-пілотажником. І коли наприкінці 1991 року Міністерство оборони України уклало угоду з канадським бізнесменом Кліффордом Філдсом про проведення турне кращих українських військових льотчиків на українських військових літаках МіГ-29, полковник Микола Коваль був визначений як один з перших кандидатів у склад групи. Відбір кандидатів тривав кілька місяців. Льотну майстерність всіх льотчиків, котрі бажали стати учасниками турне, перевіряв полковник Володимир Кондауров — заступник начальника Феодосійського випробного центру, котрий на той час найкраще в Україні знав винищувач МіГ-29. Він вже більше 10 років брав участь у випробуваннях цього літака і був удостоєний за це звання Героя Радянського Союзу. Так уже вийшло, що в кінці цього етапу підготовки полковник Микола Коваль відбирав кандидатів на рівних з Володимиром Кондауровим.

У квітні — кілька тижнів напруженої підготовки і 8 травня 1992 року Ан-124 «Руслан», прийнявши на борт два літаки, МіГ-29 та МіГ-29УБ і членів української делегації, стартував до Канади.

Перший виступ заплановано на військовому аеродромі Немейо поблизу Едмонтона. 16 та 17 травня 1992 року тут відбулося традиційне авіашоу. Цього разу воно стало особливим. Перший раз в історії Канади та України в авіашоу взяли участь два надзвукові винищувачі: МіГ-29 Військово-Повітряних Сил України та найбільший літак у світі — український Ан-225 «Мрія». І все це — на фоні загальнонаціональних свят: 125-річчя Канади, 100-річчя поселення українців у Канаді, 100-річчя міста Едмонтон. Водночас усі голосно заговорили про вільну, незалежну Україну. Необхідно було підтвердити, що ми прибули з нової, відкритої для діалогу країни.

Програма пілотажу тривала 12 хвилин: зліт парою, розворот, прохід на малій швидкості з випущеними шасі. Далі МіГ-29УБ, який пілотував полковник Володимир Кондауров та підполковник Олександр Головань заходить на посадку, а полковник Микола Коваль підіймає свій МіГ-29 у небо. Його соло.

...Льотчик спокійно закінчує відпрацьовану десятки разів в Україні програму показового виступу. Ось петля з «напівбочкою», знову «дзвін», крута гірка, розворот і знову пікірування майже до самої землі, до висоти 100 метрів, прохід над самісінькою серединою ЗПС — і вертикальний каскад висхідних «бочок» Все. Програма завершена. Тепер — посадка. Спокійно, точно, так, щоб ні в якому разі не осоромитись перед прискіпливими «перенасиченими» різноманітними шоу американцями й канадцями. Нехай програма виступу їм не сподобається, зате посадку він виконає майстерно. Приземлення. Зарулив на стоянку. Вимкнув двигун. Виступ завершено. Можна заспокоїтись, розслабитись. Як би там не оцінили інші — він зробив усе, що міг.

Полковника Коваля вже чекали захоплені глядачі. Такого вони ще не бачили. Навіть організатори авіашоу були вражені: виступ українських асів вони віднесли до категорії «кволих», а тому поставили на початку програми показових виступів. Виявляється, кращого ніхто вже просто не зможе показати, тому що синьо-жовті МіГ-29 з тризубами на кілях враз перевершили всіх. Вони відразу стали кращими.

За півроку північно-американського турне полковник Микола Коваль здобув світову славу.

В Лос-Анджелесі довелося демонструвати свою майстерність 70 керівникам наймогутніших корпорацій Сполучених Штатів. Американський аерокосмічний гігант «Рокуел Інтернешнл» не залишився байдужим до майстерності суперльотчика. Розробка та виробництво шаттла, бомбардувальників В-1 та В-2 — це неповний перелік продукції концерну. Погодьтесь, таку складну техніку випробовують не рядові льотчики, а тому здивувати їх було досить важко, однак американські фахівці високо оцінили пілотажну підготовку полковника з України.

По-справжньому зоряна пора для полковника Коваля настала влітку 1996 року. У липні делегація Військово-Повітряних Сил України вперше брала участь в одному з найпрестижніших у світі військових авіашоу «Ейр Татту-96» (повітряний сигнал), що святкувало тоді свою 25-ту річницю. Льотчики з 42 країн демонстрували свою майстерність, було зібрано більше 400 літальних апаратів. Українська делегація прибула до Великої Британії, де проводилася виставка, на двох винищувачах Су-27. Один із них був призначений для статичного показу на землі, а на другому полковник Микола Коваль показував вищий пілотаж.

Рівно сім хвилин продовжувався показовий політ українського винищувача, але в цей проміжок часу вмістилося стільки фігур, що інколи було важко зрозуміти, коли закінчувалась одна і починалася наступна. Всього Микола Леонідович їх виконав двадцять вісім. Конкурентами були відомі льотчики, в тому числі і колишні призери авіашоу.

«Суперкороль повітряного простору» — найпрестижніший серед військових льотчиків перехідний приз за пілотаж бойового літака у 1996 році отримав полковник Коваль. Дебют України на британській землі був більш ніж вдалим.

А вже через два тижні після тріумфу на британській землі Микола Леонідович брав участь у льотно-тактичних навчаннях ВПС України на авіаційному полігоні Києво-Олександрівка, де також демонстрував присутнім можливості винищувача Су-27.

Наступного, 1997 року, старший інспектор-льотчик відділу бойової підготовки 5-го авіаційного корпусу полковник Коваль призначений заступником начальника Центру бойової підготовки Військово-Повітряних Сил ЗС України. Літати продовжував і там. Надходили запрошення взяти участь у різноманітних авіаційних показах, але нова посада вимагала від нього приділяти більше уваги підлеглим, тому полковник Коваль зосередився на методичній роботі, хоча в 1998 році за його показовими виступами на Су-27 спостерігали глядачі в Тель-Авіві під час заходів, приурочених до 50-річчя ВПС Ізраїлю. Запрошення прийшло особисто на його ім’я.

Здобуваючи нові й нові перемоги в різних країнах світу, Микола Леонідович передавав свою майстерність молодшому поколінню винищувачів-пілотажників. Традицію отримувати нагороди на міжнародних авіаційних показах продовжив його колишній учень полковник Іван Черненко, на особистому рахунку якого авіашоу в Словаччині, Чехії та Великій Британії. Полковник Черненко влітку 1998 року вперше в історії Військово-Повітряних Сил ЗС України виконав трансатлантичний переліт на літаку Су-27 з України до Сполучених Штатів Америки. Коли Іван Фадейович розпочав самостійні демонстраційні польоти, місце дублера зайняв підполковник Федір Тищук, а потім вже в біографії Федора Костянтиновича — перемоги в Чехії, Румунії, Австрії та Туреччині.

Завдяки таким льотчикам, як полковник Микола Коваль та його учні, в перші роки незалежності України громадяни Сполучених Штатів Америки і Канади, багатьох країн Європи та Азії дізналися про існування нашої держави на політичній карті світу.

Полковник Микола Коваль, який стояв біля витоків міжнародного визнання здобутків українських ВПС, вже кілька років не сідає за штурвал літака. Вік. Зараз живе в Квасилові, облаштовує своє цивільне життя. А у Великій Британії, на авіаційному показі «Ейр Татту», в найпрестижнішій номінації переможцям щорічно вручають перехідний приз «Король неба», на якому викарбовано: «1996 рік — полковник Микола Коваль, Військово-Повітряні Сили України». Написано англійською мовою. Нехай читають та заздрять!
Взято здесь: http://kvasyliv.rv.gov.ua/
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 5):
SanekГошаWarisdeathиван777444333Рост76
Рейтинг: 41.67%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Автор темы
Профайлер2016
Генерал-майор
Генерал-майор
Сообщения: 10824
Зарегистрирован: 05 дек 2016
Поблагодарили: 37131 раз
Карма: +19/-5

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Профайлер2016 » 09 янв 2019, 18:36

44020 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Ukraine - Air Force 46 BLUE
Starokostyantyniv - (UKLS)
Sukhoi Su-27 cn 36911014105
Ukraine, Октябрь 8, 2018
foto - Vladimir Vorobyov
Подпись автора под снимком: "Приветственный проход в день открытия международных учений "Чистое небо-2018".
В полном обвесе вооружения "воздух-воздух".
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 5):
SanekГошаWarisdeathиван777444333Рост76
Рейтинг: 41.67%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Banned

Максимус
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 852
Зарегистрирован: 03 дек 2017
Поблагодарили: 2279 раз
Карма: +3/-13
Забанен: Бессрочно

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Максимус » 09 янв 2019, 18:48

Профайлер2016 писал(а):
09 янв 2019, 18:36
Подпись автора под снимком: "Приветственный проход в день открытия международных учений "Чистое небо-2018".
Продолжение учений "Чистое небо" согласно новостям
"Во время международных учений "Чистое небо – 2018" потерпел крушение украинский истребитель Су-27УБ.
Об этом со ссылкой на свои источники сообщает "Украинской военный портал".
Происшествие случилось неподалеку от райцентра Хмельник Винницкой области.
Судьба летчиков пока неизвестна.
Несколькими днями ранее рассказывалось, как проходят авиационные учения "Чистое небо -2018". В ходе тренировок бомбардировщики отрабатывали удары по условным целям на авиаполигоне.

Ранее мы писали о подробностях крушения украинского истребителя Су-27УБ, разбившегося 16 октября, во время международных учений "Чистое небо – 2018". В тот день погиб также американский летчик. Он впервые летал на Су-27. Кроме учений "Чистое небо 2018" в Украине, Неринг не привлекался к любым другим тренировкам или операциям за рубежом
Прокуратура изъяла летную документацию и документы на самолет. В Единый реестр досудебных расследований внесены сведения по признакам уголовного преступления, предусмотренного ст. 416 Уголовного кодекса Украины, "Нарушение правил полетов или подготовки к ним".

Ну и просто к НГ наверное-
"Самолет потерпел крушение при заходе на посадку в ходе выполнения плановых полетов. Летчик погиб.
Многоцелевой истребитель Су-27 разбился при заходе на посадку. Летчик погиб, сообщает Генеральный штаб Вооруженных сил Украины, в субботу, 15 декабря.
"Сегодня, 15 декабря 2018 года, на Житомирщине, около 15:00 в ходе выполнения плановых полетов при заходе на посадку разбился самолет Су-27. Летчик погиб", – говорится в сообщении Генштаба на странице в Facebook.
Обстоятельства и причины происшествия выясняются.
Другой информации пока нет."


Такими темпами скоро сушки закончатся......
Аффтар благодарит алфавит за любезно предоставленные буквы.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Sanek
Генерал-полковник
Генерал-полковник
Спонсор форума
Спонсор форума
Сообщения: 20095
Зарегистрирован: 01 дек 2016
Поблагодарили: 81439 раз
Карма: +9/-0

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Sanek » 09 янв 2019, 18:56

Максимус, спасибо кэп! Проснулись? Эти новости у нас уже давно обсуждались.
За это сообщение автора Sanek поблагодарили (всего 4):
Профайлер2016Warisdeathиван777444333Рост76
Рейтинг: 33.33%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Автор темы
Профайлер2016
Генерал-майор
Генерал-майор
Сообщения: 10824
Зарегистрирован: 05 дек 2016
Поблагодарили: 37131 раз
Карма: +19/-5

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Профайлер2016 » 09 янв 2019, 19:43

Максимус писал(а):
09 янв 2019, 18:48
Такими темпами скоро сушки закончатся......
Чем быстрее кончатся - тем лучше. Главное только, чтобы не ценою человеческих жизней. Быстрее придет понимание, что пора на Ан-2 перевооружаться! Славный боевой самолет универсального типа. Хочешь - кукурузу сади, а хочешь - врага в небе из пилимета сбивай!!!
И по факту катастрофы спарки. Имхо - человеческий фактор. Скорее всего управлял союзник. Поэтому правды нам не узнать никогда.
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 4):
SanekWarisdeathиван777444333Рост76
Рейтинг: 33.33%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Banned

Максимус
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 852
Зарегистрирован: 03 дек 2017
Поблагодарили: 2279 раз
Карма: +3/-13
Забанен: Бессрочно

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Максимус » 09 янв 2019, 19:53

Sanek писал(а):
09 янв 2019, 18:56
Максимус, спасибо кэп! Проснулись? Эти новости у нас уже давно обсуждались.
Такие новости у вас постоянно обсуждаются-не успеваю отслеживать.
За это сообщение автора Максимус поблагодарили (всего 3):
Sanekиван777444333Рост76
Рейтинг: 25%
Аффтар благодарит алфавит за любезно предоставленные буквы.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Banned

Максимус
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 852
Зарегистрирован: 03 дек 2017
Поблагодарили: 2279 раз
Карма: +3/-13
Забанен: Бессрочно

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Максимус » 09 янв 2019, 19:58

Профайлер2016 писал(а):
09 янв 2019, 19:43
Быстрее придет понимание, что пора на Ан-2 перевооружаться!
Предлагаю По-2!Простой(даже на Антонова выпускать смогут)надежный и пилотов учить долго не надо.
А самое главное-не страшны вражеские истребители-на фанерно-тряпошный самолет с примусом вместо движка ракеты наводится не смогут,а пушками поразить не получится-при попытке прицелится противник будет проносится мимо со страшной скоростью!
Я решил проблему ВВС Украины!!!Меня в Президенты!!!!!
За это сообщение автора Максимус поблагодарили (всего 3):
Sanekиван777444333Рост76
Рейтинг: 25%
Аффтар благодарит алфавит за любезно предоставленные буквы.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Sanek
Генерал-полковник
Генерал-полковник
Спонсор форума
Спонсор форума
Сообщения: 20095
Зарегистрирован: 01 дек 2016
Поблагодарили: 81439 раз
Карма: +9/-0

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Sanek » 09 янв 2019, 20:00

Максимус писал(а):
09 янв 2019, 19:58
при попытке прицелится противник будет проносится мимо со страшной скоростью!
:rofl: :rofl: :rofl:
За это сообщение автора Sanek поблагодарили (всего 3):
Профайлер2016Warisdeathиван777444333
Рейтинг: 25%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Banned

Максимус
Лейтенант
Лейтенант
Сообщения: 852
Зарегистрирован: 03 дек 2017
Поблагодарили: 2279 раз
Карма: +3/-13
Забанен: Бессрочно

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Максимус » 09 янв 2019, 20:12

Sanek писал(а):
09 янв 2019, 20:00
Это не смешно!!Знаете сколько лет я разрабатывал эту новую,прогрессивную,концептуальную доктрину воздушного боя?!?!
Теперь разрешаю называть себя просто-апостолом, величайшим ученым и технологом всех времен, а заодно спасителем :hi:
Аффтар благодарит алфавит за любезно предоставленные буквы.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

dnepr7
Капитан
Капитан
Сообщения: 1588
Зарегистрирован: 28 сен 2017
Откуда: Украина
Поблагодарили: 1647 раз
Карма: +7/-11

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где dnepr7 » 10 янв 2019, 13:27

Профайлер2016 писал(а):
09 янв 2019, 19:43
Чем быстрее кончатся - тем лучше. Главное только, чтобы не ценою человеческих жизней. Быстрее придет понимание, что пора на Ан-2 перевооружаться! Славный боевой самолет универсального типа. Хочешь - кукурузу сади, а хочешь - врага в небе из пилимета сбивай!!!
И по факту катастрофы спарки. Имхо - человеческий фактор. Скорее всего управлял союзник. Поэтому правды нам не узнать никогда.
У ЛДНР есть система ПВО, в Крыму и в Ростове аэродромы куда могут перебрость СОТНИ самолетов. Поэтому наши немногочилсенные СУ-25 МИГ-29 СУ-24 СУ-25 все это будет сбито и после этого у нас боевой авиации не будет вовсе никакой. А так - простую задачу - ночным рейдом доставить бомбы - может ЛЮБОЙ самолет выполнить. Шанс быть сбитым равен что для СУ-27 что для АН-2. Вот только в чем разница - мы можем на своем заводе Антонова выпустить еще пару сотен этих АН-2. А МИГ СУ - не можем.
За это сообщение автора dnepr7 поблагодарили (всего 5):
SanekПрофайлер2016иван777444333ГошаРост76
Рейтинг: 41.67%
Перемен! — требуют наши сердца. Перемен! — требуют наши глаза.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Sanek
Генерал-полковник
Генерал-полковник
Спонсор форума
Спонсор форума
Сообщения: 20095
Зарегистрирован: 01 дек 2016
Поблагодарили: 81439 раз
Карма: +9/-0

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Sanek » 10 янв 2019, 14:08

dnepr7 писал(а):
10 янв 2019, 13:27
У ЛДНР есть система ПВО
У вас то нет ПВО у ЛДНР, то есть... :fp:
dnepr7 писал(а):
10 янв 2019, 13:27
А так - простую задачу - ночным рейдом доставить бомбы - может ЛЮБОЙ самолет выполнить.
Дык проще как в Сирии - сделать из говна и палок радиоуправляемый беспилотник в стиле авиамодельного кружка и вперед! Гораздо дешевле...

ЗЫ: Рекомендую книги из этой серии...
44031 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Вам понравится! :drink:

7 декабря 1941 года на Перл Харбор должно было напасть не 6 авианосцев, а 7, вот только этот седьмой, базировавшийся в северных водах попал в ледовую ловушку. И дисциплинированный японский экипаж, с присущим этой нации фатализмом, продолжал долгие годы жить на корабле, работать, обслуживать и облетывать самолеты (во льдах была японская база с продуктами, горючим и боеприпасами). Причем прослушивая радио, они знали, что война закончилась, и закончилась их поражением. Но... Они в это не верили. И вот 1983-й. Внезапно ледовый плен закончился. И экипаж 7-го авианосца должен выполнить свое задание...
За это сообщение автора Sanek поблагодарили (всего 3):
WarisdeathПрофайлер2016иван777444333
Рейтинг: 25%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Автор темы
Профайлер2016
Генерал-майор
Генерал-майор
Сообщения: 10824
Зарегистрирован: 05 дек 2016
Поблагодарили: 37131 раз
Карма: +19/-5

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Профайлер2016 » 10 янв 2019, 14:49

dnepr7 писал(а):
10 янв 2019, 13:27
У ЛДНР есть система ПВО, в Крыму и в Ростове аэродромы куда могут перебрость СОТНИ самолетов. Поэтому наши немногочилсенные СУ-25 МИГ-29 СУ-24 СУ-25 все это будет сбито и после этого у нас боевой авиации не будет вовсе никакой. А так - простую задачу - ночным рейдом доставить бомбы - может ЛЮБОЙ самолет выполнить. Шанс быть сбитым равен что для СУ-27 что для АН-2. Вот только в чем разница - мы можем на своем заводе Антонова выпустить еще пару сотен этих АН-2. А МИГ СУ - не можем.
Не хочется Вас разочароаывать, но и Ан-2 не смогут выпускать на заводе Антонова. Простые вещи: 1) надо установить оснастку для выпуска; 2) надо наладить выпуск серийного мотора, который родной уже давно не выпускается; а турбовинтовой - это ещё вопрос?; 3) надо наладить выпуск или организовать закупку комплектующих деталей; 4) надо определить заказчика и сбить с него деньги; 5) надо надо надо. И самое главное - перед выпуском такой крупной серии (хоть 200 штук) необходимо определить целесообразность его выпуска! Ваши выкладки на полях форума ММГ наврядли для руководства завода, Воздушных Сил, МОУ, кабмина и решения ВГК будут весомым аргументом.
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 3):
Sanekиван777444333Warisdeath
Рейтинг: 25%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

dnepr7
Капитан
Капитан
Сообщения: 1588
Зарегистрирован: 28 сен 2017
Откуда: Украина
Поблагодарили: 1647 раз
Карма: +7/-11

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где dnepr7 » 10 янв 2019, 22:29

Sanek писал(а):
10 янв 2019, 14:08
Дык проще как в Сирии - сделать из говна и палок радиоуправляемый беспилотник в стиле авиамодельного кружка и вперед! Гораздо дешевле...
Я ничего против беспилотников не имею. И возможно боевикам в Сирии - при помощи инструкторов из США - это и проще. Но те беспилотники, что применяет в зоне АТО Украина - это то, что можно купить в магазине. Нормальный УДАРНЫЙ беспилотник это не квадрокоптер, а самолети и должен нести минимум 50 кг полезной нагрузки. Нужно наверное в Сирию привезти им говна и палок денег заслать - чтобы они нам сделали беспилотники.
За это сообщение автора dnepr7 поблагодарили (всего 3):
Sanekиван777444333Рост76
Рейтинг: 25%
Перемен! — требуют наши сердца. Перемен! — требуют наши глаза.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Sanek
Генерал-полковник
Генерал-полковник
Спонсор форума
Спонсор форума
Сообщения: 20095
Зарегистрирован: 01 дек 2016
Поблагодарили: 81439 раз
Карма: +9/-0

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Sanek » 10 янв 2019, 22:35

dnepr7, нормальный ударный беспилотник... и даже с бимбами :wink: Да, там не 50 кг., но ведь можно запустить их... ну к примеру 300 шт. сразу, да с пикирования...
44032 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
44033 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
44034 - Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
За это сообщение автора Sanek поблагодарили (всего 4):
иван777444333Профайлер2016WarisdeathРост76
Рейтинг: 33.33%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Автор темы
Профайлер2016
Генерал-майор
Генерал-майор
Сообщения: 10824
Зарегистрирован: 05 дек 2016
Поблагодарили: 37131 раз
Карма: +19/-5

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Профайлер2016 » 10 янв 2019, 22:48

Отлично! Роман с камнем...ой с Ан-2 продолжается ))))))) Шоу маск оф гоун.... Ну! Или как то так :music: :yahoo:
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 3):
SanekWarisdeathРост76
Рейтинг: 25%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

dnepr7
Капитан
Капитан
Сообщения: 1588
Зарегистрирован: 28 сен 2017
Откуда: Украина
Поблагодарили: 1647 раз
Карма: +7/-11

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где dnepr7 » 10 янв 2019, 22:57

Sanek писал(а):
10 янв 2019, 14:08
У вас то нет ПВО у ЛДНР, то есть... :fp:
В ЛДНР есть системы ПВО, состоящие по бОльшей части из ПЗРК Игла и возможно более старых ПЗРК "Стрела-3". Против авиации и/или вертолетов на низких высотах 20 метров это все бесполезно - ибо чем выше летит самолет/вертолет тем больше времени есть у опретатора ПЗРК чтобы его обнаружить, вклачить комплекс навести захватить цель и выстрелить - на захват цели тепловизором уходит 15 секунд. С другой стороны комплекс ПЗРК Игла потолок 5000 метров - у нас есть самолеты АН-26 они могут работать с высот 7000 метров вне досягаемости этих ПЗРК. Что касается комплексов Стрела-10 - это все то же ПВО Ближнего действия (до 15 км) - дальность стрельбы 5 км, цели на высотах более 30 метров. Комлекс ТОР Обеспечивает защиту от целей, перемещающихся на скоростях до 700 м/с, на удалённости от 0,5 до 12 км и на высотах от 10 м до 6 км.

По высотам - нужно учитывать что есть холмы, терриконы, многоэтажные дома, леса - все это снижает возможность засечь низколетящую цель.

Назвать все это нормальной полноценной эшалонированной ПВО - нельзя. Ибо должны быть все 3 компонента системы ПВО:

Малой дальности (от 15 до 30 км)
Средней дальности (от 30 до 100 км)
Дальнего действия (> 100 км)

Этого нет и НЕБЫЛО. Были когда-то БУК средней дальности - но их увезли обратно в РФ.
За это сообщение автора dnepr7 поблагодарили (всего 3):
SanekРост76Профайлер2016
Рейтинг: 25%
Перемен! — требуют наши сердца. Перемен! — требуют наши глаза.

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Аватара пользователя

Sanek
Генерал-полковник
Генерал-полковник
Спонсор форума
Спонсор форума
Сообщения: 20095
Зарегистрирован: 01 дек 2016
Поблагодарили: 81439 раз
Карма: +9/-0

Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины

Где Sanek » 10 янв 2019, 23:05

dnepr7 писал(а):
10 янв 2019, 22:57
Против авиации и/или вертолетов на низких высотах 20 метров это все бесполезно
Северо-западный фронт обороны ЛДНР находится аккурат по границам городской агломерации Донецк-Макеевка-Горловка и т.д... Места базирования, склады, огневые точки и прочее расположены в городской черте и в промзоне. Высота 9 этажного дома 28 метров. Также обильно понатыканы трубы заводов, цеха, вышки ЛЭП, терриконы наконец...

Справитесь с высоты 20 метров? :wink:
За это сообщение автора Sanek поблагодарили (всего 4):
ГошаWarisdeathРост76Профайлер2016
Рейтинг: 33.33%

Ссылка:
BBcode:
HTML:
Скрыть ссылки на пост
Показать ссылки на пост

Ответить
  • Похожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

Вернуться в «Авиация»