Sanek писал(а):Спор ни о чем. У запорожцев есть новые наработки??? Если есть, то тогда нужно разбираться почему не "поддержали отечественного производителя". Если нет, то а шо мы хотим!?
О чем и вопрос!Коллеги подняли "бурю в стакане" не разобравшись в сути. У запорожцев есть новые двигатели, скорее всего (где-то в инете видел вариант оснащения их новым движком (?) самолета Ан-26). Но не по данной теме - турбовинтовой двигатель для использования в высокогорье и жарком климате. Каждый выбирает то, что ему нужно.
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 4):
Wseb2net писал(а):
Он по-моему модернизация сотки, а тот 80-х годов.
Каждый двигатель производное (модернизация) чего-то! :) При разработке отталкиваются от того, что нужно по теме. Меняются (улучшаются) показатели двигателя, цифры в его индексе, название. Да. Конечно. Делаются и совершенно новые. Но это глобально. И не за один день. Вон, всем известный пакфак, никак в серию не запустят, отодвигают все время производство, потому что заявленный для него "новейший" двигатель никак произвести не могут. Да и самолет сам...честно говоря - обшитый композитами Су-27. Что угадывается даже в его силуэте... Но! Это совершенно другая тема!
За это сообщение автора Профайлер2016 поблагодарили (всего 4):
Українське підприємство «Мотор Січ» у 2019 році запустить в серію вертоліт МСБ-2 «Надія», який являється глибокою модернізацією радянського вертольота Мі-2 та випускається на вітчизняному підприємстві.
Про це повідомив керівник підприємства В'ячеслав Богуслаєв, передає Defense Express.
«У наступному році будемо випускати, гарний вертоліт вийшов. Ми робимо лопасті, робимо редуктор, новий двигун, все своє. Тільки фюзеляж збирає та виготовляє Харківський авіаційний завод», - розповів він, зазначивши, що в наступному році запорізьке підприємство планує «й важкими вертольотами зайнятися».
Варто відмітити, що за даними підприємства, модернізований фахівцями «Мотор Січ» вертоліт Мі-8МСБ, оснащений двигунами ТВ3-117ВМА-СБМ1В, отримав європейський сертифікат льотної придатності. https://defence-ua.com/index.php/home-p ... b-2-nadiya
16 квітня у Запоріжжі піднявся в небо перший новий український гелікоптер "Надія". При досить невеликій злітній масі "Надія" розрахована на перевезення сімох пасажирів і тонни вантажу та може долати до тисячі кілометрів без дозаправки. Також запорізька "Надія" оснащена сучасними "моторівськими" двигунами АІ-450М-П та має унікальну авіоніку.Максимальна висота, на якій гвинтокрил може здійснювати польоти, становить 5000 метрів. Важлива відмінність цього транспорту від конкурентів – ціна. Собівартість гелікоптера становить від 1,5 до 2 млн у.о., що в 2,5 рази дешевше за всі закордонні аналоги.
За это сообщение автора Warisdeath поблагодарили (всего 6):
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Україна входить у трійку лідерів серез держав світу по виробництву планерів, легких і надлегких літаків.
Українці – серед лідерів авіабудівництва. Треті в світі по виробництву легких і надлегких літаків. Ці апарати вже 25 років збирають на столичному підприємстві. Працюють вони не в авіаційному, а на звичайному бензині. Вони можуть сідати і злітати практично в будь-якому місці. Купують їх в основному іноземці, і ці пташки літають в Австралії, Франції, США і країнах Азії.
Кожен літак – унікальний, тому що його характеристика спеціально підганяють під клієнта.
У виробництві надлегких літаків українці – треті в світі. Нас обганяють тільки словенці і італійці. Половину вітчизняних апаратів купують країни Євросоюзу: Франція, Німеччина, Іспанія та Польща. Великий попит на наші літаки і у Норвегії.
Надлегкі українські літаки придатні і для серйозних місій: один такий протягом декількох місяців виконував бойові завдання в АТО, а ще на цих апаратах патрулювали кордон з Білоруссю.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
В ході підготовки до показу літака-демонстратора Ан-132Д в льотній програмі міжнародного аерокосмічного салону «AeroIndia – 2019» (м. Бангалор, Індія, 20-24 лютого 2019 року) екіпаж льотчиків-випробувачів проходить відпрацювання видовищного польоту, який має підтвердити високі маневрені характеристики перспективного багатоцільового транспортного літака Ан-132. Профіль демонстраційного польоту передбачає виконання фігур вищого пілотажу, зокрема, «гірки», «бочки», бойового розвороту та заходу на посадку по крутій глісаді. Запланована тривалість польоту – 7 хвилин.
Відео одного з тренувальних польотів на льотно-випробувальній базі ДП «АНТОНОВ» -
За это сообщение автора Warisdeath поблагодарили (всего 5):
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Очень интересное видео...
Украинский самолет Ан-132 продемонстрировал элементы сложного пилотажа.
В Индии на выставке воздушных достижений украинский транспортный самолет Ан-132 продемонстрировал элементы сложного пилотажа, на которые способны, как правило, только спортивные или военные самолеты.
За это сообщение автора Рост76 поблагодарили (всего 5):
Мне показалось? На видео садится Ан-225, а затем идут кадры открывающегося носа, но Ан-124. Несмотря на "жовто-блакытнисть" видео было бы более уместно в разделе "сделано в СССР", так как обе машины еще советской разработки и производства.
За это сообщение автора Lumen поблагодарили (всего 2):
У войны, в отличие от мирной жизни, нет заднего хода. Стоит только начать, и дальше шестеренки провернут до конца, и от сделавших первые шаги ничего уже не зависит...
SofTex V-24 - український багатоцільовий літак бізнес-класу. Розроблено авіабудівної компанією Softex-Aero в місті Бровари. Двигуни V-24 встановлені на пілонах над крилом. Літак має цілісні крила, салон відповідає світовим стандартам.
Характеристики:
Двигатель - Rotax 912 ULS / 2
Мощность - 100 л. С. (73,5 кВт) / 2
Тип топлива - A-95, 100 LL
Винт MTV-21-A-C-F / CFL 0178-51 (ВИШ)
Экипаж (пилот + пассажиры) 1 + 3
Максимальный взлетный вес - 1220 кг
Вес пустого - 640 кг
Размах крыла - 11,18 м
Площадь крыла - 11,7 м²
Длина фюзеляжа - 7,34 м
Высота - 2,98 м
База шасси - 2,19 м
Ширина кабины - 1,26 м
Максимальная скорость - 250 км / ч
Крейсерская скорость - 219 км / ч (75 мощностей)
Скорость отрыва - 98 км / ч
Скорость сваливания - 92 км / ч
Скороподъемность - 7,6 м / с
Потолок - 4000 м
Разбег - 270 м
Пробег - 280 м
Емкость топливных баков: 120х2 л, 240 л (180 кг)
Расход топлива: 25 / 2л, 50 л / ч
Максимальная дальность полета со стандартным баком - 1300 км
Максимальная продолжительность полета - 4,8 часа
Объем багажного отсека - 150 л
Аэродинамическое качество - 14
Предельные перегрузки + 4 / -2 G
Эксплуатационные температуры + 45 / -30 ̊C
За это сообщение автора Warisdeath поблагодарили (всего 3):
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
"Мотор Січ" отримала замовлення від «Івченко-Прогрес» на двигуни для безпілотників Bayraktar вартістю 194 мільйонів
ДП «Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» імені Академіка О.Г.Івченко ДК «Укроборонпром» 28 жовтня замовило АТ «Мотор Січ» авіаційних двигунів на $7,09 млн, або 193,54 млн грн. Про це повідомляється у системі "Прозорро".
До кінця 2022 року «Мотор Січ» поставить «Івченко-Прогресу» 30 комплектів деталей та складальних одиниць двигуна АІ-450С для комплектування двигуна АІ-450Т по $236 тис, або 6,45 млн грн. за комплект. Аванс у розмірі 40% виплатять до 12 листопада 2021 року.
Як пише видання «Крылья», такі двигуни використовуються на ударних безпілотниках Bayraktar Akinci турецького виробництва. У вересні турецька компанія «Baykar Makina» уклала з «Мотор Січчю» угоду про співпрацю. Днями посол України у Туреччині Василь Боднар сказав у інтерв’ю «Радіо Свобода», що Україна та Туреччина ведуть переговори про створення в Україні виробничих потужностей із виробництва таких безпілотників.
Почесним президентом «Мотор Січі» є колишній народний депутат Вячеслав Богуслаєв.
Нагадаємо, торік АМКУ залишив без розгляду заяву китайської фірми «Skyrizon Aircraft Holdings Limited» та групи «DCH» Олександра Ярославського на придбання акцій «Мотор Січі». Цьогоріч у січні РНБОУ застосувала санкції проти «Skyrizon», а в березні Госпсуд м. Києва визнав недійсним рішення АМКУ і зобов’язав його прийняти заяву. Наприкінці 2020 року громадяни Китаю, які зазначають, що вони є акціонерами «Мотор Січі», подали арбітражний позов проти держави Україна на суму не менше $3,6 млрд. Детальніше про ситуацію щодо «Мотор Січі» читайте у роз’ясненні від експертів «Ліги антитрасту».
За это сообщение автора Warisdeath поблагодарили (всего 2):
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.