На Дозоре ( в отличие от остального новомодного шлака) мосты с БТР-80. Проверены временем. И вес у 80-ки на один мост наверное поболее будет ( нужно посчитать).
А мощности двигателя хватит. Есть небольшой запас по-мощности ( 190 л.с.).
Так, по-мостам - Дозор весит 6,3 тонны ( 2 моста). Понятно что распределение на мосты веса будет не строго 50/50 из за особенностей конструкции.
БТР-80 - 13,6 тонн ( 4 моста). У БТР-80 нагрузка на мост больше - 3,4 тонны ( среднее). А на последний ( где двигатель ) - вообще больше 4-х тонн.
«Насамперед треба працювати над якістю цієї продукції, саме якість має стояти на першому місці. Експлуатуючи техніку, військовослужбовець не повинен думати про гарантійні зобов’язання, якщо вона вийде з ладу. Він має бути впевненим у машині, почуватися захищеним. Я думаю, що керівництво ДК «Укроборонпром» має робити акцент саме на якості техніки.
Держава надала гроші, контракти є, робота відбувається.»
Про перспективи розвитку й модернізації вітчизняної бронетехніки, перехід на стандарти НАТО та наявні проблеми розповідає начальник Центрального бронетанкового управління Збройних Сил України генерал-майор Юрій Мельник http://www.na.mil.gov.ua/index.php/2018 ... hyshhenym/
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Серед багатьох новинок, що будуть представлені Державним концерном “Укрборонпром” під час цьогорічної Міжнародної спеціалізованої виставки засобів захисту, озброєння, військової та спеціальної техніки, технологій і товарів подвійного використання «Зброя та безпека 2018», особливу увагу привертає 120-мм самохідний міномет на шасі БТР-4Е від Державного підприємства «Харківське конструкторське бюро імені Морозова»:
На даний момент не зрозуміло яке саме буде виконання міномету – у світі є варіації зі встановленням міномету з механізмом відкату задля зменшення віддачі у десантний відсік бронетранспортеру, як це реалізовано на 120-мм самохідному мінометі на базу бронетранспортеру М1129/М1252 Stryker: (M1129 Mortar Carrier Фото: Вікіпедія)(M1129 Mortar Carrier на базі БТР Stryker Фото: armadninoviny.cz)
Також можна розглядати інший варіант – з баштою. Так як реалізовано на радянській самохідній 120-мм артилерійській установці 2С23 НОНА-СВК, яка у єдиному екземплярі є у Збройних Силах України:(Єдина в Україні НОНА-СВК)
Ці артилерійські установки є і на гусеничному ходу – 2С9 “НОНА-С”, у Збройних Силах України вони перебувають на озброєнні 25 повітряно-десантної бригади ДШВ
Реалізацію подібного варіанту можна розглядати у кооперації з Польщею. Місцева компанія Huta Stalowa Wola (HSW) випускає самохідні 120-мм міномети на шасі БТР Rosomak (польський варіант Patria AMV): (Самохідний міномет калібру 120 мм RAK Фото: Google)
У будь якому разі під час цьогорічної виставки «Зброя та безпека 2018» таємниця буде відкрита. Тому нагадаємо, що відбуватиметься виставка з 9 по 12 жовтня у Міжнародному виставковому центрі в Києві де окрім цього самохідного міномету будуть представлені й інші зразки вітчизняного та зарубіжного військово-промислового комплексу.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Продовжуємо знайомити Вас з новинками оборонно-промислового комплексу, що будуть представлені Державним концерном “Укроборонпром” під час цьогорічної Міжнародної спеціалізованої виставки засобів захисту, озброєння, військової та спеціальної техніки, технологій і товарів подвійного використання «Зброя та безпека 2018».
Як ми вже повідомляли, серед експонатів, що будуть представлені Державним концерном “Укрборонпром” , окрім 120-мм самохідного міномету на шасі БТР-4Е від Державного підприємства «Харківське конструкторське бюро імені Морозова», на «Зброя та безпека 2018» будуть показані й інші натурні зразки, зокрема модернізована бойова машина піхоти БРМ-1К (об’єкт 765):
Як зображення ілюстрація представлено один з попередніх зразків модернізації БМП від ДП “Житомирський бронетанковий завод”. Від оригінальної БМП-1К (шасі 675) цей зразок відрізняється новим бойовим модулем на якому замість 73-мм 2А28 “Гром” гармати встановлено вітчизняний бойовий модуль з 30-мм автоматичною гарматою, 7,62 кулеметом, автоматичним гранатометом та протитанковим ракетним комплексом. Також на зразку змінена конструкція корпусу від чого був збільшений по висоті десантний відсік та встановлено дві кормові бак-двері нових габаритів.
На даний момент публічних світлин у нової модернізації БМП у мережі немає.
БМП-1УМД – це глибока модернізація радянської БМП-1, на які проведені роботи з заміни бойового модулю, силового агрегату та низки інших модернізацій.
Зокрема оновлена БМП отримала:
• бойовий модуль “Стілет”
• цифрову систему управління вогнем
• двигун DEUTZ TCD2013 L64V
Бойовий модуль “Стілет” оснащений:
Цей варіант модернізації БМП-1 вже пройшов заводські випробування ще у 2017 р. (Бойовий модуль “Стілет”)
Також ще раніше була представлена інша модернізація – БМП-1УМ: (БМП-1УМ)
БМП-1УМ використовує двигун 3ТД-2, уніфікований з харківськими танковими двигунами, замість російського УТД-20. Командир отримав приціл ТКН-3Б з високочутливими камерами, що здатен транслювати картинку для сусідніх бойових машин. Корма корпусу піднята на 15 см для зручності десанту, і встановлено відкидну апарель з механічним приводом. Десантний відсік захищають блоки динамічного захисту «Контакт-1», а корпус був додатково підсилений арамідними вставками. Встановлено екран-дефлектор для маскування вихлопу. Надгусеничні крила-поплавці були збільшені у об’ємі для підвищення плавучості
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Начали в 2015 году делать,
«КрАЗ» создаёт бронемашину с колёсной формулой 8х8.
Украинский АвтоКрАЗ разрабатывает первый прототип нового многоцелевого шасси 8х8 для нужд украинских силовых ведомств и для экспорта, сообщает блог bmpd со ссылкой на издание «Украина промышленная».
До України прибула партія БМП-1 з Чехії
Словацькі журналісти оприлюднили відео і фото автоколони з бойовими машинами БМП-1 на причепах з українськими номерами, яка прослідувала Словаччиною з Чехії до України.
Повідомляється, що у колонні перевозилось не менше десяти бойових машин, які перебували у гарному технічному стані, тому що були попередньо реконструйовані.
В мережі вже декілька діб "гуляє" відео про прибуття до України чергової парті бойових машин БМП-1 для Збройних Сил України, тому вже нічого секретного тут немає та публікуємо в нас на сторінці.
Вперше інформація про закупівлю БМП-1 була озвучена на початку січня 2018 року, про що ми повідомляли: https://goo.gl/LFdFqe
Підзніше на цю техніку переозброїлись підрозділ 81 бригади ДШВ (детальніше: https://goo.gl/upHE2o), 14-ї механізованої бригади (більше тут: https://goo.gl/fk9oQh) та ряду інших військових частин Збройних Сил України.
Вся ця техніка не використовувалась та перебувала на зберіганні, а після повного технічного обслуговавання (тут фото: https://goo.gl/5jPuq2) була реалізована для потреб України, що значно збільшило бойові можливості нашої армії.
Про бойові характеристики БМП-1 можна ознайомитись в нас на сайті: https://mil.in.ua/1-3/
Нагадаємо, що це не перша партія БМП-1, які Україна отримує з-за кордону останнім часом. Зокрема навесні українські армійські бригади отримали бойові машини піхоти БМП-1АК, що були придбані у польської компанії Wtorplast.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Державне підприємство “Завод ім. Малишева” у рамках програми імпортозаміщення освоїв та розпочав серійне виробництво нових гусениць для БМП-1 та БМП-2 зі спеціальних сталей українського виробництва.
Перші комплекти нових гусениць вже успішно пройшли випробування у військових частинах Міноборони, у ході яких БМП на нових гусеницях здолала понад 1000 км бездоріжжям та дорогами з твердим покриттям без жодної поломки чи відмов.
Це довело високу якість української продукції та якість робіт, проведену харківським підприємством “Укроборонпрому”.
Для пуску виробництва, “Завод ім. Малишева” освоїв спеціальні технологічні процеси у замкнутому циклі та створив нову виробничу лінію. Зазначимо, що ці роботи зайняли менше шести місяців і наразі українські БМП вже отримали нові гусениці.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Инет 01.03.2019 :"Броневик «Барс-8» компании Гладковского поступит на вооружение ВСУ"
"Более двух лет проходил программу государственных испытаний бронеавтомобиль «Барс-8», разработанный компанией «Богдан Моторс», принадлежащей Олегу Гладковскому. Испытания завершены. Об говорится на сайте компании.
Программа заключалась в нескольких этапах: ходовые испытания, прохождение бродов, преодоление бездорожья, подъемов и спусков, удобство десантирования, ведения огня, испытания подрывом, баллистическую стойкость и другие тесты.
После бронеавтомобиля «Казак-2» (НПО «Практика») «Барс-8» стал второй украинской ББМ, прошедшей госиспытания.
В итоге «Богдан Моторс» станет продвигать бронеавтомобиль на внешних рынках и поставлять броневики ВСУ.
Отмечается, что основой для броневика послужил американский пикап Ram. Он вмещает в себя до 10 полностью снаряженных бойцов.
Технические характеристики «Барс-8»: шасси повышенной проходимости с колесной формулой 4х4 с 6,7-литровым турбодизельным двигателем Cummins, бронированной противоминной и баллистической защитой по стандарту STANAG 4569 Level 2 и системы обеспечения жизнедеятельности экипажа. Может пускать дымовые гранаты.
Имеет средства связи и навигации, приборы ночного и дневного видения, регулирования давления в шинах, пожаротушения моторного отделения, средства маскировки.
Машина способна преодолевать подъемы крутизной 60% и боковые уклоны в 20-40%. Автомобиль легко проезжает броды глубиной до 76 см, а благодаря большому клиренсу в 280 мм может двигаться по глубокой колее.
Доступна как 6-ступенчатая механическая или 6-скоростная автоматическая трансмиссия. Грузоподъемность – 2000 кг. Полная масса – 8000 кг. Максимальная скорость достигает 110 км/ч.
Корпорация "Богдан" уже поставляла ВСУ санитарные автомобили "Богдан-2251". В январе 2018 года член совета волонтеров при Минобороны Валентина Варава сообщила, что из 50 санитарных автомобилей "Богдан-2251", поставленных министерством в зону АТО, 25 пришлось ремонтировать или возвращать на завод. По ее словам, медики не хотят использовать этот автомобиль, поскольку он сильно трясется и очень неустойчив.
В Минобороны заявили, что производство санитарных автомобилей не будут приостанавливать, а выявленные в ходе эксплуатации недостатки устранят.
До 2009 года совладельцем корпорации "Богдан" был нынешний президент Украины Петр Порошенко. Он продал свою долю бизнес-партнеру Олегу Свинарчуку, который позже сменил фамилию на Гладковский."
За 4 місяці ЛБТЗ передав ЗСУ повноцінний танковий батальйон
Впродовж року ДП Львівський бронетанковий завод, що входить до складу ДК Укроборонпром, відвантажило Збройним силам України близько 100 одиниць військової техніки.
Про це стало відомо під час святкування 75-річчя з дня створення українського підприємства, яке відмічали 10 травня ц.р..
Повідомляється, що близько 70 бойових машин було відправлено з підприємства до війська на Схід країни у минулому році. А цього року ЛБТЗ вже відвантажив українським танкістам понад 30 ОБТ .
Успіхів у працівників заводу є насправді чимало. Зокрема, цього року у війська завод передав 34 відновлених танки, це — повноцінний танковий батальйон. Окрім того, завод, який до війни спеціалізувався на танках Т-72, сьогодні освоїв ремонт і основних бойових машин нашого війська Т-64. Також успішно розроблені тут новітні зразки броньованої техніки — цього року львівські майстри представили світу ремонтно-евакуаційну машину з ім’ям «ЗУБР», — сказав Мазурін.
“Хочу додати, що особливість ремонтно-евакуаційних машин, які створюють у Львові, є не тільки в тому, що вони спроектовані нашими конструкторами з нуля. Важливо, що при їх виробництві використовуються комплектуючі виключно вітчизняного та західного виробництва.
Найкраще про розробку розповів головний інженер підприємства Герман Сметанін: “Найвагомішим досягненням за минулий та теперішній рік є освоєння ремонту основного бойового танку ЗСУ Т-64. За минулий рік підприємством завершено випробувань БРЕМ «Лев».
БРЕМ, що створена на базі Т-72, призначена для евакуації та буксирування несправної, пошкодженої гусеничної та колісної військової техніки в умовах бойових дій. БРЕМ “Лев” може евакуйовувати вантажі з масою до 100 т., а вантажопідйомність кранової установки становить 12 т.
Оснащення машини також дозволяє проводити зварювальні роботи та різку металу у польових умовах та перевозити до 1,5 т. вантажів на зовнішній платформі. Це дає екіпажу “Лева” можливість виконувати повний перелік робіт з поточного та середнього ремонту бронетехніки в польових умовах.
Розроблено новий зразок БРЕМ «Зубр», який планується випробовувати. І можливо до кінця року вже буде в Збройних силах. БРЕМ «Зубр» розроблено 2018 року на базі танку Т-55.”
БТС-4ЛБТЗ був розроблений за власні обігові кошти підприємства та призначений для евакуації пошкоджених танків з поля бою. Він оснащений краном, з підйомною вагою у 12 т, лебідкою з максимальною силою буксирування до 75 т., а також може буксирувати техніку на жорсткому зчепленні зі швидкістю до 12 км/год. Такі характеристики забезпечує 690-сильний двигун, який здатний розігнати 38-тонну машину до 55 км/год.
У даний час підприємство займається подальшою модернізацією машин Т-72, проводить ремонт машин БТР-60, БТР-80, БМП-1, Т-64 для потреб української армії. Виготовляються роздавальні коробки для БТР-3. Освоюється виготовлення легкого бронетранспортера ДОЗОР-Б та роздавальні коробки до БТР-4Е.
“Підприємством на 2019 рік підписано контрактів на загальну суму 850 млн грн з Міністерством оборони та ще на 100 млн грн з іноземним замовником. Тобто майже на мільярд гривень ми отримали живі контракти, за якими ми вже працюємо. Загалом мова йде про понад 70 одиниць бронетехніки у 2019 році”, – повідомив директор “Львівського бронетанкового заводу” Віктор Андрощук. https://milnavigator.com.ua/2019/05/13/ ... %BD%D0%B8/
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
ЗСУ почали переоснащувати сучасними радіостанціями танкові бригади
Першою танковою бригадою, яку переоснастили сучасною радіостанцією Aselsan стала “1 окрема танкова Сіверська бригада Збройних сил України”.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Инет: "ГП "Львовский бронетанковый завод", который входит в состав ГК "Укроборонпром" заявил, что наладил массовую модернизацию танков Т-64 образца 2017 года
По сообщению пресс-службы ведомства, новые машины будут оснащены тепловизорами, цифровыми радиостанциями, средствами спутниковой навигации и новой динамической защитой.
"Благодаря этому удалось значительно расширить боевые возможности Т-64, который является основной боевой машиной бронетанковых подразделений украинской армии и отлично показал себя в противостоянии с агрессором на Востоке Украины. К тому же, именно этот танк в 2017 году проявил себя в танковых соревнованиях НАТО The Strong Europe Tank Challenge и был продемонстрирован во время прошлогоднего парада по случаю Дня Независимости Украины", - указано в сообщении.
Известно, что при модернизации в боевую машину теперь будут устанавливаться новый прицельный комплекс наводчика с тепловизором, который ищет, распознает и уничтожает врага при помощи пушки 125 калибра, при этом, ночное освещение и условия погоды больше не мешают танку выполнять задание.
В то же время другие члены экипажа получат новые приборы ночного видения с электронно-оптическим преобразователем третьего поколения. Эти приборы имеют устойчивы к световым помехам, не чувствительны к засветке даже при использовании противником специальных помех в инфракрасном диапазоне. Кроме того, они устанавливаются на штатные крепления и подключаются к электрической сети танка без ее изменения."
Вітаю воїнів-танкістів зі святом! Міцної броні. Повернутися живими і цілими! ПЕРЕМОГИ над ворогом!
СЛАВА УКРАЇНІ!
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
У войны, в отличие от мирной жизни, нет заднего хода. Стоит только начать, и дальше шестеренки провернут до конца, и от сделавших первые шаги ничего уже не зависит...
У войны, в отличие от мирной жизни, нет заднего хода. Стоит только начать, и дальше шестеренки провернут до конца, и от сделавших первые шаги ничего уже не зависит...