Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
-
Профайлер2016
Автор темы - Генерал-майор

- Сообщения: 10824
- Зарегистрирован: 05 дек 2016
- Поблагодарили: 37366 раз
- Карма: +19/-5
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
2 апреля, 20:25
«Даймонды», «сушки» и вертушки: из-за испытаний противокорабельных ракет в небе над Одессой летали все...
«Даймонды», «сушки» и вертушки: из-за испытаний противокорабельных ракет в небе над Одессой летали все...
-
Warisdeath
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 29005
- Зарегистрирован: 22 мар 2017
- Поблагодарили: 78272 раза
- Карма: +14/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Призначення нової Лабораторії – дослідження технічного стану літаків та вертольотів, їх двигунів та складових частин в авіаційних підрозділах Повітряних Сил та на авіаційних ремонтних заводах для визначення можливості продовження їх життєвого циклу.
Розробка "Одеського авіаційного заводу" має прийти на зміну морально застарілим приладам неруйнівного контролю технічного стану авіаційної техніки, які використовуються у Повітряних силах України з 60-80 років минулого століття.
Розробка "Одеського авіаційного заводу" має прийти на зміну морально застарілим приладам неруйнівного контролю технічного стану авіаційної техніки, які використовуються у Повітряних силах України з 60-80 років минулого століття.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
| Ссылка: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Скрыть ссылки на пост |
-
Профайлер2016
Автор темы - Генерал-майор

- Сообщения: 10824
- Зарегистрирован: 05 дек 2016
- Поблагодарили: 37366 раз
- Карма: +19/-5
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Про потуги:
-
Sanek
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 25546
- Зарегистрирован: 01 дек 2016
- Поблагодарили: 107384 раза
- Карма: +10/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Профайлер2016, дешевый китайско-пакистанский аероплан конечно наше фсьо!...
Пакистанский...
Позорище! Просрали все полимеры!!!
Один маленький штрих:
На истребителях JF-17 используется российский турбовентиляторный двигатель RD-93, который является разновидностью двигателя RD-33, используемого на истребителях МиГ-29. Китай пытается отойти от российских двигателей, заменив их на отечественные WS-13, однако пока безуспешно. А Пакистан вообще отказался от замены и провозгласил желание и в дальнейшем сотрудничать с Россией и получать новые двигатели от нее напрямую.
Один маленький штрих:
На истребителях JF-17 используется российский турбовентиляторный двигатель RD-93, который является разновидностью двигателя RD-33, используемого на истребителях МиГ-29. Китай пытается отойти от российских двигателей, заменив их на отечественные WS-13, однако пока безуспешно. А Пакистан вообще отказался от замены и провозгласил желание и в дальнейшем сотрудничать с Россией и получать новые двигатели от нее напрямую.
-
Профайлер2016
Автор темы - Генерал-майор

- Сообщения: 10824
- Зарегистрирован: 05 дек 2016
- Поблагодарили: 37366 раз
- Карма: +19/-5
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Немного истории. Инет: "Вони були першими".
"Через кілька місяців після проголошення незалежності, в Україну прибули представники української діаспори в Канаді та СШАТарас Татарин та Ярослав Семчишин. Вони звернулися до керівництва Міністерства оборони України з пропозицією організувати і провести виступи українських пілотів у містах Північної Америки. Для підтвердження серйозності намірів організаторів турне разом із ними в Україну прибув і американський бізнесмен Кліффорд Філдс, який брав на себе відповідальність за фінансування заходу.
У Міністерстві оборони України ідею заокеанського авіатурне зустріли схвально - саме показ майстерності українських авіаторів за кордоном, в Північній Америці, мав представити світунову молодупотужну авіаційну державу Україну.
Протягом зими 1991-1992 років був проведений цілий комплекс підготовчих заходів:узгоджено формат виступів українських військових льотчиків, типи і кількість літаків, число пілотів ітехнічного персоналу, міста й авіашоу, в яких братимуть учать українські учасники авіа турне.Були досягнуті домовленості з Міністерством оборони США і Канади про дозвіл військовим літакам України здійснювати польоти над територією цих країн і обумовлений порядок їх виконання. Уточнені питання фінансування турне.
4 квітня 1992 року Міністр оборони України К.Морозов підписав наказ “Про організацію і підготовку національної команди ВПС України до участі в авіашоу, які будуть проводитися в травні-вересні 1992 року в Канаді і США”.
Міністр оборони поставив конкретні завдання посадовим особам щодо підготовки до участі в турне. Керівником призначено Командувача ВПС України генерал-лейтенанта авіації В.Васильєва. Підготовкою команди, її всебічним забезпеченням займався безпосередньо генерал-майор Я.Скалько – перший заступник Командувача ВПС України.
Однозначно було вирішено: Україну в небі Північної Америки представлятимуть льотчики-винищувачі на літаках МіГ-29. По-перше, технічні характеристики МіГа дозволяли виконувати не доступні для закордонних літаківфігури вищого пілотажу.Їх показ на авіашоу одразу привернув би увагу глядачів і до літаків, і до держави, яку вони представляли. По-друге, у ВПС України шість винищувальних авіаційних полків мали на озброєнні МіГ-29. Тут накопичився певний досвід їхньої експлуатації, льотчики були добре підготовлені, здатні після недовгихтренувань виконувати показові польоти і гідно брати участь в авіашоу.
В Командуванні ВПС Україні добре розуміли, що кожен, навіть найменший нюанс, не врахований у процесі підготовки до турне, негативно позначиться на репутації не тільки цієї команди учасників. На карту ставився міжнародний престиж молодої держави, адже ці виступи мали стати першим “виходом у широкий світ” Збройних Сил України. Саме ці льотчики і фахівці наземного обслуговування літаків були тими ластівками, за якими складається перше враження і про новостворену державу, і про її озброєних захисників. Тому до підбору учасників турне поставили досить жорсткі вимоги.
Пілоти повинні були досконало володіти технікою пілотування фронтового винищувача МіГ-29 та виконувати всі фігури вищого пілотажу, які зазвичай не застосовуються у процесі бойової підготовки. Техніки – тільки фахівці найвищого ґатунку, які мали кілька спеціалізацій кожен, глибокі знання у своїй галузі, які б дозволяли самостійно приймати рішення щодо розв’язання проблем, що могли б виникнути під час турне. І, звичайно, всі повинні були вільно володіти українською мовою.
Очолив групу, що представляла Україну на авіашоу в містах Північної Америки, генерал-майор Ярослав Скалько.
До складу групи пілотів, яким була надана честь вперше представити Світу Україну,увійшли заступник начальника Державного авіаційного випробного центру з льотної підготовки Герой СРСР полковник Володимир Кандауров (в ході турне його за хворобою змінив начальник льотно-випробувального комплексу ДАНВЦ полковник Віктор Россошанський), інспектор повітряної армії полковник Микола Коваль (на час турне вин був призначений старшим делегації), командир авіаескадрильї підполковник Олександр Головань і заступник командира авіаполку підполковник Валерій Солошенко. Хоча кандидатів на участь у турне було декілька десятків, вибір припав саме на них.
Групу технічного забезпечення очолив заступник командира винищувальної авіаційної дивізії з озброєння полковник Анатолій Сущевський.
Після декількох тижнів спеціальної підготовки 8 травня зі Стрийського аеродрому визначена команда разом з двома частково розібраними літаками МіГ-29вилетіли на борту Ан-124 “Руслан” до Канади.
Зустрічали гостей з України на авіабазі біля міста Едмонта. Представники діаспори щиро вітали посланців незалежної України.
Виступи пілотів ВПС України вразили не тільки простих глядачів, а й фахівців. Чи не кожна з газет, що розповідали про авіашоу в США і Канаді, на перших шпальтах обов’язково розміщувала фото наших літаків чи українських пілотів. Особливе захоплення турне викликало в українців-жителів США і Канади. Українські військові льотчики чверть сторіччя тому не лише відкрили нашу державу Північній Америці. Вони одними з перших принесли землякам радісну для них звістку і на довгі роки залишили приємний спогад про українських пілотів-вояків, про їхні мужність і майстерність.
Газета української діаспори «Свобода» так висвітлювала цей захід:
«11-го липня, на міжнародному летовищі Вілкс-Беррі-Скрентон у Пенсильванії відбувся повітряний спектакль ,,Турне світанку волі”, в якому вперше взяли участь літаки повітряних сил України. Двадцятичленну делегацію, яка супроводила дружину українських літаків типу МіҐ, очолив заступник командуючого українською повітряною фльотою генерал-майор Ярослав Скалько, уродженець Тернопільщини, випускник Чернігівської Школи Летунства з 1965 року, який у 1980 році закінчив також і Летунську Академію ім.Ґаґаріна. Українська повітряна фльота є оборонною силою з головною квартирою у Вінниці. Пілотами літаків МіҐ-29, які демонстрували тактику першої оборонної лінії України, були полковник летун-винищувач Микола Коваль і полковник Володимир Кондауров — головний пілот- випробувач України і заступник команданта школи пілотів-випробувачів. Запасовими пілотами летунської дружини України є підполковники Олександер Головань і Валерій Солошенко.
Літаки МіҐ-29, що брали участь в спектаклі, розмальовані синьо-жовтими кольорами, а на хвостах пишався тризуб.
Повітряний спектакль з участю літаків повітряних збройних сил України оглядали понад 50,000 осіб, а серед них також українські дипломати: Олег Білоус —амбасадор України у США, Віктор Батюк — голова Постійної Місії України доООН, як і багато військових та цивільних американських достойників.
Відкрито цей міжнародний повітряний спектакль українським і американським гимнами».
За час перебування на території Північної Америки українськими пілотами у 20 містах проведено більше 30 виступів із практичними польотами, загальний наліт склав 103 години, 207 польотів, виконаних на літаках МіГ-29 і МіГ-29УБ.
Льотний і технічний склад гідно представив державну самостійність і незалежність України, брав активну участь у прес-конференціях, виступах у пресі. Вся ця робота сприяла розширенню політичних та економічних зв’язків з Канадою і США, відкрила Україну всьому Світу.
Згадує один з головних героїв подій, керівник нашої льотно-технічної делегації полковник запасу, льотчик-снайпер Микола Коваль.
«Наш візит був не тільки першою офіційною появою нашої країни у Північній Америці. Ми започаткували істинно народну дипломатію, на основі якої і по цей час будуються відносини між народами Канади, США та України. Не тільки наша діаспора, а й прості громадяни США і Канади виявили до нас щиру повагу і дали високу оцінку нашій роботі. Протягом усього часу перебування, на зустрічах з представниками офіційної влади і громадськістю нам виявлялося привітність і підтримка. В результаті зав'язалися дружні стосунки з представниками діаспори і авіаційною громадою США та Канади, з деякими з них підтримую зв'язок до цих пір.
Дбайливо зберігаю документи про те, що є почесним громадянином двох американських штатів - Пенсільванії і Каліфорнії, канадських міст Едмонтон і Скрентон, міст США - Колумбус, Гудленд, Оклахома-сіті.
Початок нашого візиту за часом збігалося зі святкуванням Перемоги над фашизмом, Перемоги, досягнутою спільними зусиллями народів країн антигітлерівської коаліції. Тоді були закладені основи дружби наших народів і я пишаюся тим, що взяв безпосередню участь в зміцненні цих відносин але вже на новому рівні, як представник незалежної України. »
Події того часу стали історією, але, безперечно, всім нам, а авіаторам – особливо, слід пам’ятати, що першими широкому світу продемонстрували герб і прапор України пілоти Українських ВПС."
У Міністерстві оборони України ідею заокеанського авіатурне зустріли схвально - саме показ майстерності українських авіаторів за кордоном, в Північній Америці, мав представити світунову молодупотужну авіаційну державу Україну.
Протягом зими 1991-1992 років був проведений цілий комплекс підготовчих заходів:узгоджено формат виступів українських військових льотчиків, типи і кількість літаків, число пілотів ітехнічного персоналу, міста й авіашоу, в яких братимуть учать українські учасники авіа турне.Були досягнуті домовленості з Міністерством оборони США і Канади про дозвіл військовим літакам України здійснювати польоти над територією цих країн і обумовлений порядок їх виконання. Уточнені питання фінансування турне.
4 квітня 1992 року Міністр оборони України К.Морозов підписав наказ “Про організацію і підготовку національної команди ВПС України до участі в авіашоу, які будуть проводитися в травні-вересні 1992 року в Канаді і США”.
Міністр оборони поставив конкретні завдання посадовим особам щодо підготовки до участі в турне. Керівником призначено Командувача ВПС України генерал-лейтенанта авіації В.Васильєва. Підготовкою команди, її всебічним забезпеченням займався безпосередньо генерал-майор Я.Скалько – перший заступник Командувача ВПС України.
Однозначно було вирішено: Україну в небі Північної Америки представлятимуть льотчики-винищувачі на літаках МіГ-29. По-перше, технічні характеристики МіГа дозволяли виконувати не доступні для закордонних літаківфігури вищого пілотажу.Їх показ на авіашоу одразу привернув би увагу глядачів і до літаків, і до держави, яку вони представляли. По-друге, у ВПС України шість винищувальних авіаційних полків мали на озброєнні МіГ-29. Тут накопичився певний досвід їхньої експлуатації, льотчики були добре підготовлені, здатні після недовгихтренувань виконувати показові польоти і гідно брати участь в авіашоу.
В Командуванні ВПС Україні добре розуміли, що кожен, навіть найменший нюанс, не врахований у процесі підготовки до турне, негативно позначиться на репутації не тільки цієї команди учасників. На карту ставився міжнародний престиж молодої держави, адже ці виступи мали стати першим “виходом у широкий світ” Збройних Сил України. Саме ці льотчики і фахівці наземного обслуговування літаків були тими ластівками, за якими складається перше враження і про новостворену державу, і про її озброєних захисників. Тому до підбору учасників турне поставили досить жорсткі вимоги.
Пілоти повинні були досконало володіти технікою пілотування фронтового винищувача МіГ-29 та виконувати всі фігури вищого пілотажу, які зазвичай не застосовуються у процесі бойової підготовки. Техніки – тільки фахівці найвищого ґатунку, які мали кілька спеціалізацій кожен, глибокі знання у своїй галузі, які б дозволяли самостійно приймати рішення щодо розв’язання проблем, що могли б виникнути під час турне. І, звичайно, всі повинні були вільно володіти українською мовою.
Очолив групу, що представляла Україну на авіашоу в містах Північної Америки, генерал-майор Ярослав Скалько.
До складу групи пілотів, яким була надана честь вперше представити Світу Україну,увійшли заступник начальника Державного авіаційного випробного центру з льотної підготовки Герой СРСР полковник Володимир Кандауров (в ході турне його за хворобою змінив начальник льотно-випробувального комплексу ДАНВЦ полковник Віктор Россошанський), інспектор повітряної армії полковник Микола Коваль (на час турне вин був призначений старшим делегації), командир авіаескадрильї підполковник Олександр Головань і заступник командира авіаполку підполковник Валерій Солошенко. Хоча кандидатів на участь у турне було декілька десятків, вибір припав саме на них.
Групу технічного забезпечення очолив заступник командира винищувальної авіаційної дивізії з озброєння полковник Анатолій Сущевський.
Після декількох тижнів спеціальної підготовки 8 травня зі Стрийського аеродрому визначена команда разом з двома частково розібраними літаками МіГ-29вилетіли на борту Ан-124 “Руслан” до Канади.
Зустрічали гостей з України на авіабазі біля міста Едмонта. Представники діаспори щиро вітали посланців незалежної України.
Виступи пілотів ВПС України вразили не тільки простих глядачів, а й фахівців. Чи не кожна з газет, що розповідали про авіашоу в США і Канаді, на перших шпальтах обов’язково розміщувала фото наших літаків чи українських пілотів. Особливе захоплення турне викликало в українців-жителів США і Канади. Українські військові льотчики чверть сторіччя тому не лише відкрили нашу державу Північній Америці. Вони одними з перших принесли землякам радісну для них звістку і на довгі роки залишили приємний спогад про українських пілотів-вояків, про їхні мужність і майстерність.
Газета української діаспори «Свобода» так висвітлювала цей захід:
«11-го липня, на міжнародному летовищі Вілкс-Беррі-Скрентон у Пенсильванії відбувся повітряний спектакль ,,Турне світанку волі”, в якому вперше взяли участь літаки повітряних сил України. Двадцятичленну делегацію, яка супроводила дружину українських літаків типу МіҐ, очолив заступник командуючого українською повітряною фльотою генерал-майор Ярослав Скалько, уродженець Тернопільщини, випускник Чернігівської Школи Летунства з 1965 року, який у 1980 році закінчив також і Летунську Академію ім.Ґаґаріна. Українська повітряна фльота є оборонною силою з головною квартирою у Вінниці. Пілотами літаків МіҐ-29, які демонстрували тактику першої оборонної лінії України, були полковник летун-винищувач Микола Коваль і полковник Володимир Кондауров — головний пілот- випробувач України і заступник команданта школи пілотів-випробувачів. Запасовими пілотами летунської дружини України є підполковники Олександер Головань і Валерій Солошенко.
Літаки МіҐ-29, що брали участь в спектаклі, розмальовані синьо-жовтими кольорами, а на хвостах пишався тризуб.
Повітряний спектакль з участю літаків повітряних збройних сил України оглядали понад 50,000 осіб, а серед них також українські дипломати: Олег Білоус —амбасадор України у США, Віктор Батюк — голова Постійної Місії України доООН, як і багато військових та цивільних американських достойників.
Відкрито цей міжнародний повітряний спектакль українським і американським гимнами».
За час перебування на території Північної Америки українськими пілотами у 20 містах проведено більше 30 виступів із практичними польотами, загальний наліт склав 103 години, 207 польотів, виконаних на літаках МіГ-29 і МіГ-29УБ.
Льотний і технічний склад гідно представив державну самостійність і незалежність України, брав активну участь у прес-конференціях, виступах у пресі. Вся ця робота сприяла розширенню політичних та економічних зв’язків з Канадою і США, відкрила Україну всьому Світу.
Згадує один з головних героїв подій, керівник нашої льотно-технічної делегації полковник запасу, льотчик-снайпер Микола Коваль.
«Наш візит був не тільки першою офіційною появою нашої країни у Північній Америці. Ми започаткували істинно народну дипломатію, на основі якої і по цей час будуються відносини між народами Канади, США та України. Не тільки наша діаспора, а й прості громадяни США і Канади виявили до нас щиру повагу і дали високу оцінку нашій роботі. Протягом усього часу перебування, на зустрічах з представниками офіційної влади і громадськістю нам виявлялося привітність і підтримка. В результаті зав'язалися дружні стосунки з представниками діаспори і авіаційною громадою США та Канади, з деякими з них підтримую зв'язок до цих пір.
Дбайливо зберігаю документи про те, що є почесним громадянином двох американських штатів - Пенсільванії і Каліфорнії, канадських міст Едмонтон і Скрентон, міст США - Колумбус, Гудленд, Оклахома-сіті.
Початок нашого візиту за часом збігалося зі святкуванням Перемоги над фашизмом, Перемоги, досягнутою спільними зусиллями народів країн антигітлерівської коаліції. Тоді були закладені основи дружби наших народів і я пишаюся тим, що взяв безпосередню участь в зміцненні цих відносин але вже на новому рівні, як представник незалежної України. »
Події того часу стали історією, але, безперечно, всім нам, а авіаторам – особливо, слід пам’ятати, що першими широкому світу продемонстрували герб і прапор України пілоти Українських ВПС."
-
Профайлер2016
Автор темы - Генерал-майор

- Сообщения: 10824
- Зарегистрирован: 05 дек 2016
- Поблагодарили: 37366 раз
- Карма: +19/-5
-
Профайлер2016
Автор темы - Генерал-майор

- Сообщения: 10824
- Зарегистрирован: 05 дек 2016
- Поблагодарили: 37366 раз
- Карма: +19/-5
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Михаил Жирохов: "Пилотажная группа «Украинские соколы»"
МиГи-29 пилотажной группы «Украинские соколы» в строю.
Группа «Украинские соколы». Слева направо: Топонарь (ЧВВАУЛ-80), Овчинников (ЧВАУЛ-85), Россошанский (ЕВВАУЛ), Ковалев (ЧВАУЛ-86), Сотников (ХВВАУЛ-87), Лампик (ЧВАУЛ-84)
"За время существования независимой Украины в стране было всего две пилотажные группы – «Украинские соколы» и «Украинские казаки». Причем первая летала на строевых машинах МиГ-29 и в 1990-е была очень популярной.
Идея создания группы возникла в 1992 году, когда состоялись демонстрационные сольные полеты украинских экипажей на истребителях МиГ-29 и МиГ-29УБ в городах Канады и США.
Еще в 1991 году в Министерство обороны Украины обратились представители украинской диаспоры в Канаде с предложением провести в мае – сентябре 1992 года авиатурне по разным городам Северной Америки. Спонсором выступил американский бизнесмен Клиффорд Филдс. В свою очередь, канадская сторона обязалась организовать полное материально-техническое обеспечение, а также участие в многочисленных авиашоу.
Мысль была в том, чтобы таким образом пропиарить воссозданное государство Украина. Решение руководства было однозначным: участие принимать будем. Для этого были выделены два самолета – МиГ-29 и МиГ-29УБ. А в октябре – ноябре 1991 года начался отбор летчиков, которые по своим профессиональным качествам могли бы выполнить поставленные задачи. Всего было отобрано около 100 летчиков, однако на сборы в Мукачево прибыли только 30. Тут полковники Владимир Кондауров и Николай Коваль тщательно проверяли кандидатов в небе. Отбор был очень жесткий – требовались определенный немаленький налет, выполнение программы пилотажа, а главное – способность правильно реагировать и умение выходить из нештатных ситуаций, которые могут возникнуть".
Продолжение здесь
МиГи-29 пилотажной группы «Украинские соколы» в строю.
Группа «Украинские соколы». Слева направо: Топонарь (ЧВВАУЛ-80), Овчинников (ЧВАУЛ-85), Россошанский (ЕВВАУЛ), Ковалев (ЧВАУЛ-86), Сотников (ХВВАУЛ-87), Лампик (ЧВАУЛ-84)
"За время существования независимой Украины в стране было всего две пилотажные группы – «Украинские соколы» и «Украинские казаки». Причем первая летала на строевых машинах МиГ-29 и в 1990-е была очень популярной.
Идея создания группы возникла в 1992 году, когда состоялись демонстрационные сольные полеты украинских экипажей на истребителях МиГ-29 и МиГ-29УБ в городах Канады и США.
Еще в 1991 году в Министерство обороны Украины обратились представители украинской диаспоры в Канаде с предложением провести в мае – сентябре 1992 года авиатурне по разным городам Северной Америки. Спонсором выступил американский бизнесмен Клиффорд Филдс. В свою очередь, канадская сторона обязалась организовать полное материально-техническое обеспечение, а также участие в многочисленных авиашоу.
Мысль была в том, чтобы таким образом пропиарить воссозданное государство Украина. Решение руководства было однозначным: участие принимать будем. Для этого были выделены два самолета – МиГ-29 и МиГ-29УБ. А в октябре – ноябре 1991 года начался отбор летчиков, которые по своим профессиональным качествам могли бы выполнить поставленные задачи. Всего было отобрано около 100 летчиков, однако на сборы в Мукачево прибыли только 30. Тут полковники Владимир Кондауров и Николай Коваль тщательно проверяли кандидатов в небе. Отбор был очень жесткий – требовались определенный немаленький налет, выполнение программы пилотажа, а главное – способность правильно реагировать и умение выходить из нештатных ситуаций, которые могут возникнуть".
Продолжение здесь
-
Warisdeath
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 29005
- Зарегистрирован: 22 мар 2017
- Поблагодарили: 78272 раза
- Карма: +14/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
"Антонов" звернувся до Зеленського: керівництво "Укроборонпрому" нищить оборонний комплекс України
Долю ОПК країни будуть вирішувати не державні органи, а 5-7 фізичних осіб з "Укроборонпрому" - попередили "Антонівці"
Представники державного підприємства "Антонов", що входить до ДК "Укроборонпром", звернулись з листом до Президента України з проханням приділити особисту увагу проблемам, які є критичними для стабільної роботи підприємства.

Долю ОПК країни будуть вирішувати не державні органи, а 5-7 фізичних осіб з "Укроборонпрому" - попередили "Антонівці"
Представники державного підприємства "Антонов", що входить до ДК "Укроборонпром", звернулись з листом до Президента України з проханням приділити особисту увагу проблемам, які є критичними для стабільної роботи підприємства.

Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
| Ссылка: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Скрыть ссылки на пост |
-
Warisdeath
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 29005
- Зарегистрирован: 22 мар 2017
- Поблагодарили: 78272 раза
- Карма: +14/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
До президента звертались місяць тому. Виходить, що рекції не було, раз тепер звертаються до ЗМІ
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
| Ссылка: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Скрыть ссылки на пост |
-
Sanek
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 25546
- Зарегистрирован: 01 дек 2016
- Поблагодарили: 107384 раза
- Карма: +10/-0
-
Warisdeath
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 29005
- Зарегистрирован: 22 мар 2017
- Поблагодарили: 78272 раза
- Карма: +14/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Міністерство оборони Російської Федерації оприлюднило відеозапис перехоплення трійки американських стратегічних бомбардувальників B-52H, які супроводжували українські винищувачі над Чорним морем біля анексованого Криму 14 вересня.
"Для ідентифікації виявлених повітряних цілей і недопущення порушення державного кордону РФ в повітря були підняті два винищувачі Су-27 і два винищувачі Су-30 зі складу чергових по ППО сил Південного військового округу", повідомляє прес-служба Міноборони Росії.
Також на одному з російських Telegram-каналів був оприлюднений запис розмов пілотів російських винищувачів з керівником польотів, який здійснював наведення з присмаком легкої паніки у голосі.
Як повідомило командування Повітряних Сил Збройних Сил України, патрулювання стратегічної авіації США над Україною матимуть регулярний характер.
Це стало можливим завдяки розгортанню шести B-52H на авіабазі Ферфорд Королівських Військово-повітряних сил Великої Британії. За планом маршруту бомбардувальники пролітають над країнами Євросоюзу, біля кордону з Польщею їх зустрічають українські винищувачі МіГ-29. Потім вони "передають естафету" Су-27, які супроводжують B-52H над Чорним морем.
"Для ідентифікації виявлених повітряних цілей і недопущення порушення державного кордону РФ в повітря були підняті два винищувачі Су-27 і два винищувачі Су-30 зі складу чергових по ППО сил Південного військового округу", повідомляє прес-служба Міноборони Росії.
Також на одному з російських Telegram-каналів був оприлюднений запис розмов пілотів російських винищувачів з керівником польотів, який здійснював наведення з присмаком легкої паніки у голосі.
Як повідомило командування Повітряних Сил Збройних Сил України, патрулювання стратегічної авіації США над Україною матимуть регулярний характер.
Це стало можливим завдяки розгортанню шести B-52H на авіабазі Ферфорд Королівських Військово-повітряних сил Великої Британії. За планом маршруту бомбардувальники пролітають над країнами Євросоюзу, біля кордону з Польщею їх зустрічають українські винищувачі МіГ-29. Потім вони "передають естафету" Су-27, які супроводжують B-52H над Чорним морем.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
| Ссылка: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Скрыть ссылки на пост |
-
Sanek
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 25546
- Зарегистрирован: 01 дек 2016
- Поблагодарили: 107384 раза
- Карма: +10/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Наши такие сказочники!Warisdeath писал(а): ↑16 сен 2020, 01:56який здійснював наведення з присмаком легкої паніки у голосі
ЗЫ: Никакой, даже легкой паники не услышал... просто работа в эфире.
ЗЗЫ: Все эти движения аккурат приурочены к россиянским учениям "Кавказ-2020"... чтобы не баловали...
-
Рост76
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 20707
- Зарегистрирован: 03 янв 2018
- Поблагодарили: 113385 раз
- Карма: +10/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Зі святом всіх хто в небі 
-
Рост76
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 20707
- Зарегистрирован: 03 янв 2018
- Поблагодарили: 113385 раз
- Карма: +10/-0
-
Александр Сергеевич Перижняк
- Полковник

- Сообщения: 7763
- Зарегистрирован: 13 июл 2018
- Поблагодарили: 16149 раз
- Карма: +8/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Профайлер2016, эмблема противолодочной авиации ,вот названия части не помню.Одесса.
Такая деколь была у меня .
И Галацкий Авиаполк .
Очень мне нравится их эмблема : птица с саблей и щитом .
Чем не герб ВВС ? Было бы красиво .
И взлетающий самолёт .
Такая деколь была у меня .
И Галацкий Авиаполк .
Очень мне нравится их эмблема : птица с саблей и щитом .
Чем не герб ВВС ? Было бы красиво .
И взлетающий самолёт .
-
Warisdeath
- Генерал-полковник

- Спонсор форума

- Сообщения: 29005
- Зарегистрирован: 22 мар 2017
- Поблагодарили: 78272 раза
- Карма: +14/-0
Воздушные Силы Вооруженных Сил Украины
Зі святом всіх причетних.
руZня вирішила сьогодні привітати так, що запустила все, що у неї є
руZня вирішила сьогодні привітати так, що запустила все, що у неї є
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
| Ссылка: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Скрыть ссылки на пост |





















