Не нашел подобной темы,и создал соответственно.Сразу уточняю-не сбитые и захваченные-только рухнувшие сами или благодаря экипажу.
Предлагаю наполнять посильно.
Прошу совета-наполнять с 1992 или 2018 гг.??
Аффтар благодарит алфавит за любезно предоставленные буквы.
Су-27УБ №64 (96310408025), 24 апреля 1992 года - машина из 831-го авиаполка, разбилась во время показательного выступления на аэродроме в Миргороде. Тогда погиб командир авиационного полка подполковник Виктор Комельков, а командир эскадрильи Сергей Останин выжил.
Выполняя вертикальную восьмёрку над ВПП, сваливание на высоте 1094 метров и скорости 511 км/ч – вывели самолёт на режим сваливания. Вывод комиссии о причине аварии: недисциплинированность лётчика в передней кабине, приведшая к выполнению пилотажа на повышенных углах атаки. Для выполнения фигуры не хватило высоты.
Миг-21, 01 декабря 1992 года - при испытательном полёте в Волынской области разбился только что отремонтированный на ЛДАРЗ самолёт, взлетевший с львовского аэродрома. Точные причины катастрофы выяснить так и не удалось, так как самолёт упал в болото, откуда невозможно было извлечь обломки. Лётчик - майор Сергей Мусланов - погиб.
Мнение: "Падіння Су-27 під Вінницею: Чому сталась трагедія"
"...Тим часом, Depo.ua вдалося знайти статтю з журналу "Flight" за лютий 1999-го року, у якій американський пілот ділиться враженнями від польоту на Су-27УБ спільно з російським колегою.
"Це звучить так дивно: два пілоти, маючи дуже обмежені можливості в усному спілкуванні, будучи ще пару годин тому чужинцями, сіли в дві різні кабіни дуже складного винищувача, який для одного з них є абсолютно стороннім, з наміром летіти разом", – відзначив американець.
Він також назвав основні відмінності даного літака від американських аналогів і незручності, які ці відмінності спричиняють непідготовленим пілотам.
"На відміну від літаків, на яких більшість з нас звикли літати, і на яких символ на приладі нерухомий, а штучний горизонт рухається, авіагоризонт Су-27-го влаштований протилежно: штучний горизонт нерухомий, а символ літака рухається. У наших приладах штучний горизонт завжди залишається паралельним до істинного горизонту. Якщо ми робимо в хмарах крен 30 градусів до штучного горизонту, то, вийшовши з хмари, ми маємо крен 30 градусів, як до штучного, так і істинного. На Су-27 ж, як і на інших російських літаках, штучний горизонт зафіксовано щодо планера, а символ рухається. Вийшовши з хмари з креном в 30 градусів, пілот виявить, що штучний горизонт знаходиться під кутом в 30 градусів до істинного, а символ літака під кутом 30 градусів до штучного. Це поміщає символ літака на приладі під кутом в 60 градусів до істинного горизонту. При нахилі в 90 градусів символ перевертається по відношенню до істинного горизонту. На мою думку, це не найкращий метод підтримки просторової орієнтації", – відзначав американець.
Також американський пілот акцентував увагу, що в Су-27УБ реакція літака на рух ручки управління дещо уповільнена, у порівнянні з американськими літаками.
Ми не просто так наводимо цю інформацію – на наш погляд, вона багато що пояснює. Адже логічно припустити, що під час військових навчань в одну кабіну американського пілота і українського досвідченого аса з навиками льотного інструктора посадили не для того, щоб показати гостю з США панорамні краєвиди українського Поділля – в тій чи іншій мірі американець мав би брати участь в керуванні літаком – адже на те вони і навчання.
Також, враховуючи інформацію про повну справність даного літака, важко віриться у те, що український військовий льотчик 1-го класу у званні полковника, який раніше неодноразово брав участь у спільних польотах українських авіаторів та готував льотний склад, міг не впоратись з керуванням літака, який знав як свої п'ять пальців.
Швидше віриться в те, що під час виконання одного з навчальних елементів не впорався з керуванням незвичної для себе 24-тонної бойової машини американець, а український пілот намагався врятувати ситуацію, але зумів лише відвести літак від житлових будинків.
Але, повторюсь, це лише припущення, які базуються на загальнодоступній інформації та логіці. Як було насправді – з'ясує відповідна міжнародна комісія, звіт якої напевно буде оприлюднено. А поки що радимо подивитись цікаве відео, оприлюднене кілька днів тому."
Полный текст статьи: https://www.depo.ua/ukr/war/padinnya-su ... 1017854079
Как я и писал однажды, что выводов мы не узнаем никогда. Это очевидно из этого материала и моего раннего предположения. Союзники не могут быть виноваты, априори!
Миг-21, 01 декабря 1992 года - при испытательном полёте в Волынской области разбился только что отремонтированный на ЛДАРЗ самолёт, взлетевший с львовского аэродрома. Точные причины катастрофы выяснить так и не удалось, так как самолёт упал в болото, откуда невозможно было извлечь обломки. Лётчик - майор Сергей Мусланов - погиб.
"...только что отремонтированный..." - это М-21 (мишень на базе МиГ-21ПФМ), периодически проводился облет после его расконсервации, находившегося на хранении. После этого такие полеты больше не выполнялись, мишени порезали на металлолом.
Самолет упал ВЕРТИКАЛЬНО после включения форсажа на высоте 11000м для разгона сверхзвука - летчик доложил о включении форсажа и "потерял работоспособность" (из акта расследования). Самолет на форсаже вошел на глубину ... надцать метров в землю и докопаться до него и "докопаться" до причины не удалось. Недалеко школа, теперь на месте воронки стоит памятник Мусланову, школьники за ним ухаживают.
В Чугуеве (Харьковская обл.) вертолет Ми-2 МСБ, принадлежащий местной учебной авиационной бригаде Воздушных сил Вооруженных сил Украины, в четверг совершил аварийную посадку, оба члена экипажа не пострадали.
Связь с бортом была потеряна вечером в среду, 29 мая. Об этом говорится в сообщении Сухопутных войск ВС Украины в Facebook.
«В результате авиационной катастрофы, по предварительной информации, погибли четыре члена экипажа вместе с командиром 16-й отдельной бригады армейской авиации Сухопутных войск Вооружённых сил Украины»
У войны, в отличие от мирной жизни, нет заднего хода. Стоит только начать, и дальше шестеренки провернут до конца, и от сделавших первые шаги ничего уже не зависит...
2 июля 2019, в Харьковской области разбился учебно-тренировочный L-39 ВВС Украины. Пилот успешно катапультировался. Разбившийся самолет (бортовой номер 08) принадлежал 203-й учебной авиабригаде. Это четвертая катастрофа L-39 за все время существования украинских ВВС.
СЛІДЧА КОМІСІЯ З`ЯСОВУЄ ОБСТАВИНИ АВАРІЇ ЛІТАКА Л-39
У Харківському національному університеті Повітряних сил імені Івана Кожедуба розпочала роботу слідча комісія щодо з’ясування обставин аварії навчально-тренувального літака Л-39, який пілотував третьокурсник.
Сам курсант наразі перебуває в медичній частині навчального закладу під наглядом лікарського персоналу. Стан хлопця задовільний, його життю та здоров’ю нічого не загрожує.
За словами виконувача обов’язків заступника начальника ХНУПС з льотної підготовки підполковника Сергія Гончаренка, курсант продовжуватиме навчання і після всіх необхідних процедур, лікарсько-льотної комісії буде допущений до польотів.
Віталій Саранцев, “АрміяInform” https://www.facebook.com/armyinform.com ... P8&fref=nf
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Унаслідок авіакатастрофи загинуло 22 особи.
Про це повідомляє в Фейсбуці МВС України.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Голова Харківської обласної державної адміністрації озвучив ймовірну причину катастрофи літака Ан-26 в Чугуєві
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Репортаж з місця авіакатастрофи під Чугуєвом. ПРЯМА ТРАНСЛЯЦIЯ
Пряма трансляція того, що відбувається на місці падіння літака з курсантами та офіцерами в Харківській області.
Трансляція йде на YouTube-каналі глави Харківської ОДА Олексія Кучера
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
Офіс Генерального прокурора повідомив вже про 25 загиблих
_________________
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.
26 вересня на Харківщині оголошено День жалоби за загиблими в авіакатастрофі літака Ан-26.
Я знаю про всі негаразди своєї країни, але не вважаю можливим під час війни ганьбити її ні в публічних постах, ні в публічних місцях. Я - не помічник ворогу.